Viaplay

Dobra rada, spróbuję przy następnych spotkaniach, może to jest przyczyna.

Można wyłączyć polskich komentatorów i oglądać po angielsku? Przecież nie idzie tego słuchać, tak im słodzą ze japierd…

Edit.
Masakra

Szkoda, że nie ma takiej opcji.

Ogladaj przez dunska via. Mi juz przez slaby komentarz na Via zdazylo sie przezucic w trakcie meczu. Plus niektore mecze masz w uhd.

1 polubienie

Jak oglądać przez duńska strone ? Ciągle przerzuca mnie do polskiej aplikacji.

@FroncQ

Musisz wejsc na viaplay.dk
Ogladaj przez przegladarke, nie przez apke.
Acha i wlacz tryb komputerowy jezeli ogladasz na telefonie, bo inaczej bedzie wymuszalo przez apke.
Na tv tez mozna przez przegladarke.

2 polubienia

Viaplay, a play/UPC - no to się troszkę wkurzyłem. Przedłużyłem umowę z UPC (od teraz play) i cieszę się bo patrzę, że VIAPLAY do 2025 (czerwiec) no bo liga angielska - tylko to mnie interesuje. A tu się okazuje, że VIaplay zmieniło pakiety i w UPC (play) dają tylko VIaplay medium, a na niej oczywiście angielskiej ligi nie ma… Załamka. Ma ktoś jakieś pomysły czy zostaje tylko dokupić VIaplay w najdroższej wersji płacić i płakać przez rok :wink:

Chyba teraz jest promka 12 miesiecy w cenie 9 na Viaplay do konca maja coś mi tak mignelo ostatnio.

A tak z ciekawości to po co przedłużałeś umowę? Bo ja na wselki wypadek nie przedłużam właśnie z uwagi na niepewność co do Viaplay, umowa wtedy automatycznie przechodzi na kontynuację na czas nieokreślony na dotychczasowych zasadach i można w każdej chwili zrezygnować.

@KaczoreQ Od kilku lat nie podpisywałem nowej umowy i nikt mi nic nie anulował, nawet jak Play kupił UPC. Coś się zmieniło?

1 polubienie

Przecież subskrypcje będą automatycznie anulowane, a jeśli nie to od tego jest UOKiK

27 maja mi się kończy umowa 2 letnia, po przejściu na czas nieokreślony cena będzie inna (bez rabatów) może być dużo wyższa. Tobie już przeszła na czas nieokreślony?

Tak i żadne ceny się nie zmieniły. Ale jak pisałem to już było jakiś czas temu, wstrzymałem się z nową umową z uwagi na niepewność co do tego kto będzie miał PL i planowany remont.

Kiedy kończy się zobowiązanie i przechodzi na czas nieokreślony cena zwiększa się o 5 zł do ogólnego rachunku. Wynika to obligatoryjne z umowy. Ja ciągle jestem w UPC i wątpię abym kiedykolwiek przeszedł do Playa, który po za siecią komórkową o niczym innym nie ma pojęcia. Beznadziejny BOK, sprzęty, jakość usług. Sporo osób narzeka. Można nadal być w UPC na bezterminówce jak i również bezpośrednio z nimi podpisać nową umowę gdyż nadal posiadają swoje biura obsługi klienta. Mimo że nękali mnie z Playa telefonami i beznadziejnymi ofertami to nie dałem się złamać, nawet jeśli wręcz siłą chcieli wymusić na mnie przejście do nich z usługami. I tak sobie będę siedział na bezterminówce, która ofertowo jest absolutnym koksem. Jeśli więc ktoś nie jest zadowolony z podpisanej nowej umowy to niech od niej odstąpi. Usługi powrócą te wcześniejsze i dalsze kroki kieruje pod kątem UPC. Kluczowe jak zawsze jest też wypowiedzenie umowy, to zawsze klucz aby ułatwić sobie konwersację do lepszych warunków.

1 polubienie

Jesteś pewny, że viaplay będziesz miał w pełnym pakiecie, a nie medium od teraz? Bo viaplay też te pakiety tak naprawdę wprowadził nie tak dawno.

No i klops co robić teraz? Przez chat “upc” składałem migrację do play, mogę się wycofać? @Kartas

Niczego nie jestem pewien ale na razie nic się nie dzieje, nie dostałem żadnej informacji a mecze lecą normalnie. Jak mi zmienią na medium to od razu rozwiązuję, sezon i tak się kończy to po wakacjach się zobaczy.
Zawsze można się na jakiś czas przerzucić na strimy, wolę mieć legal ale te ciągłe roszady dostawców zaczynają mnie irytować.

Właśnie nie wiadomo, gdyby Viaplay nie zmieniał tych pakietów to przejście do “play” by mi nie przeszkadzało, a tak to katastrofa, niby tylko rok ale po co przepłacać…

Powinno tak być również i w takim wypadku. Moja mama była o włos od przejścia do Playa( na warunkach praktycznie takich samych jak UPC). Miała już umowę do podpisania czyt. kliknięcia na mailu aby to potwierdzić. Na szczęście mi o tym powiedziała i nic nie zmieniła ostatecznie. Doradziłem aby nie wchodziła w to bagno :wink: Ja to czytałem i była tam opcja 14 dni na odstąpienie. Zawsze jest 14 dni na odstąpienie, więc usługi powinny wrócić do tych wcześniejszych z UPC. Choć mogą kręcić, że już nie ma takiej możliwości. Koniecznie zadzwoń do Playa bo z nimi podpisywaleś i przez telefon czy nawet czat to wypowiedź , jak i również do starego UPC i poproś o przełączenie do działu utrzymania klienta jeśli byś chciał z nimi rozmawiać o nowym zobowiązaniu.

1 polubienie

Najlepsze jest to, że dostałem 9 zł mniej (ze 109 na 100 zł) i technik w środę wieczorem ma być, musiałbym odłożyć najpierw technika i jakoś odstąpić od umowy hmm, na czacie to robiłem spróbuję przez chat.
Nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz, mam napisane tak w “moje upc” przy VIAPLAY
" OKRES ZOBOWIĄZANIA

do 2024-05-27 czy jak sie skonczy 27 maja to odłączą mi viaplay?

Wygląda to tak, że Viaplay dobierałes już w trakcie zobowiązania. Nigdy tak nie robiłem, zawsze dobierałem co chciałem przed podpisaniem umowy i wszystko mi się kończy razem. Także nie mam pewności, ale wydaje mi się, że dopóki się go nie wypowie to on dalej będzie. Pytanie o ile na sam Viaplay by wzrosła cena, bo te regulaminowe 5 zł dotyczy umowy całościowej a tu może być inaczej. Musisz dopytać o to.

Wszystkie usługi łącznie z internetem kończą mi się w tym samym momencie :slight_smile: tyle, że już za maj naliczyli 111 zamiast 109 zł czyli może być dużo drożej.