Viaplay

Jesteś pewny, że viaplay będziesz miał w pełnym pakiecie, a nie medium od teraz? Bo viaplay też te pakiety tak naprawdę wprowadził nie tak dawno.

No i klops co robić teraz? Przez chat “upc” składałem migrację do play, mogę się wycofać? @Kartas

Niczego nie jestem pewien ale na razie nic się nie dzieje, nie dostałem żadnej informacji a mecze lecą normalnie. Jak mi zmienią na medium to od razu rozwiązuję, sezon i tak się kończy to po wakacjach się zobaczy.
Zawsze można się na jakiś czas przerzucić na strimy, wolę mieć legal ale te ciągłe roszady dostawców zaczynają mnie irytować.

Właśnie nie wiadomo, gdyby Viaplay nie zmieniał tych pakietów to przejście do “play” by mi nie przeszkadzało, a tak to katastrofa, niby tylko rok ale po co przepłacać…

Powinno tak być również i w takim wypadku. Moja mama była o włos od przejścia do Playa( na warunkach praktycznie takich samych jak UPC). Miała już umowę do podpisania czyt. kliknięcia na mailu aby to potwierdzić. Na szczęście mi o tym powiedziała i nic nie zmieniła ostatecznie. Doradziłem aby nie wchodziła w to bagno :wink: Ja to czytałem i była tam opcja 14 dni na odstąpienie. Zawsze jest 14 dni na odstąpienie, więc usługi powinny wrócić do tych wcześniejszych z UPC. Choć mogą kręcić, że już nie ma takiej możliwości. Koniecznie zadzwoń do Playa bo z nimi podpisywaleś i przez telefon czy nawet czat to wypowiedź , jak i również do starego UPC i poproś o przełączenie do działu utrzymania klienta jeśli byś chciał z nimi rozmawiać o nowym zobowiązaniu.

1 polubienie

Najlepsze jest to, że dostałem 9 zł mniej (ze 109 na 100 zł) i technik w środę wieczorem ma być, musiałbym odłożyć najpierw technika i jakoś odstąpić od umowy hmm, na czacie to robiłem spróbuję przez chat.
Nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz, mam napisane tak w “moje upc” przy VIAPLAY
" OKRES ZOBOWIĄZANIA

do 2024-05-27 czy jak sie skonczy 27 maja to odłączą mi viaplay?

Wygląda to tak, że Viaplay dobierałes już w trakcie zobowiązania. Nigdy tak nie robiłem, zawsze dobierałem co chciałem przed podpisaniem umowy i wszystko mi się kończy razem. Także nie mam pewności, ale wydaje mi się, że dopóki się go nie wypowie to on dalej będzie. Pytanie o ile na sam Viaplay by wzrosła cena, bo te regulaminowe 5 zł dotyczy umowy całościowej a tu może być inaczej. Musisz dopytać o to.

Wszystkie usługi łącznie z internetem kończą mi się w tym samym momencie :slight_smile: tyle, że już za maj naliczyli 111 zamiast 109 zł czyli może być dużo drożej.

Ok, to nie ma co się martwić. Tam pokazuje daty końcowe dla wszystkich pakietów które masz. Ja mam łącznie( Pakiet TV 181 kanałów, net 700, Viaplay, HBO + HBO max, Cinemaxy, Filmboxy, Eleveny i Polsaty Sport Premium + 2 karty CI+) i od 4 miesięcy płace zamiast 115 zł to 120. I też mi pokazuje, że pakiety były do stycznia. Co prawda oni w regulaminie też mają opcję, że mogą dodatkowo podnieść rachunek o dużo wyższą kwotę niż to co standardowo wzrasta po przejściu na bezterminówkę, ale jeszcze nie słyszałem aby komuś tak zrobili. I o czymś takim muszą poinformować przynajmniej mailowo. Wiem, że niektórym wzrasta o 10 zł a nie o 5, ale to są bardziej skrajne przypadki. Zależy co się ma w swoim regulaminie. Jednak odkąd ja czy rodzina jesteśmy w UPC a jest to lat wiele bo nigdy z innych operatorów nie korzystałem/korzystaliśmy i przerobiliśmy wiele bezterminówek rosło o 5 zł.

1 polubienie

Właśnie anulowałem, a na infolinii powiedzieli mi, że rachunek wzrośnie o 10 zł :slight_smile: Zobaczymy jak będzie.

1 polubienie

Będzie jakaś multiliga na ostatnią kolejkę?

Kod błędu PL-6007 nosz kuuuuurwaaaaaa.

Wszystkie pozostałe transmisję śmigają. Tylko nie nasz mecz. Tylko ja mam ten problem ? Bo nie wiem gdzie szukać przyczyny.

Mi nie działa ten Viaplay i nasz mecz- Multiliga działa.

Cholerne Viaplay

Ja mam podobnie. Przelało czarę goryczy. Anulowałem subskrypcję.

Mi tam wszystko elegancko śmiga.

Mi do 8 minuty nie dzialalo na telewizorze, dzialalo tylko na telefonie. Na szczęście juz wszystko ok.

U mnie podobnie. Teraz wszystko śmiga.

Bez problemu czyli LFC w TV a multiliga na telefonie :blush:

u mnie tez nie śmigał tylko nasz mecz (PL-6007 error) na apce tv, przeskoczyłem na apke viaplay na dekoder i tam na szczęście już było git. ale ciśnienie mi nieźle podskoczyło :<

W czasie błędu, transmisja działała na laptopach/telefonach. Na TV nie. Większość ceni sobie raczej komfort oglądania meczów na wiekszym ekranie. Usunęli usterkę koło 11 minuty.

Ja oglądam od początku transmisje bez zarzutu.